Oasia

Jo men visst vettni! Det var Oasia som gällde igår igen. Mycket nytt folk jag inte kände igen men också en del familjära ansikten. Överlag en riktigt bra kväll, men jag tror faktiskt att jag måste släpa med mig mina vinylspelare nästa gång. CDJ-400 (CD-spelare) är som att spela på tonfiskburkar…

Sjukt roligt att spela Break Ya Neck med Busta! Det var aslänge sen jag spelade den, och den är verkligen vidrigt fet!

Ett svar to “Oasia”

  1. 400-spelarna är riktigt vidriga att spela på. 800 eller uppåt är att föredra.

Kommentera

