Två konstiga spelningar i veckan…

Konstigt konstigt!

På torsdag spelar jag i ett tält på Stora Torget i Uppsala 19-22. Det är ett ungdomsförbund för ett av riksdagspartierna som kampanjar, och jag ska bidra med lite nice vibb i tältet. Blir nog kul ska ni se! Men annorlunda.

Sen ska jag och Mofeta (men inte Jerre) göra en showcase-spelning i Stockholm på lördag. Det är svenska skivbolaget Pope som gör en liten showcase under Grolsch Block Party. Jag vet faktiskt inte var och när spelningen är, men jag återkommer om det.

Kul kul!

Ett svar to “Två konstiga spelningar i veckan…”

  1. Ett tips: Ta 3D-glasögonen från Avatar, tryck ut plastglaset och använd bara bågarna. Det ser helfestligt ut!

Kommentera

