Min sista Balkongen för sommaren!

Blev precis som de andra kvällarna en riktigt trevlig historia! Lite väl segstartat bara. Kanske berodde på att Large stod och spelade 100 meter ifrån mig på andra sidan ån. Vem vet? Sjukt bra blev det i alla fall! Så här såg det ut:

Anders. Vår gamla alkoholansvarige på Walk This Way.

Pehtra. Ser lite lurig ut.

Yngre bror Helde.

Jag. Oskarp men glad ändå.

Bärs och järn. Och någon lite mesig drink därimellan.

Krogfolk. Mycket glada att se varandra.

Martin och Dennis från Oasia. Söta gossar tydligen.

Folk. Ganska mycket ändå.

Lisa och Oskar. ”Vänta på röken innan du tar bilden!”

Det där var mitt sista gig på Balkongen för i år, men Balkongen kör ytterligare två torsdagar till. Men med andra DJ:s då såklart. Tack för en bra sommar! Nu laddar vi om inför en grym höst på Oasia! Ikväll är det premiär med mig och Professor P i källaren.

Kommentera

