Mofeta – Testamentet (Ny singel!)

Mofeta (denna gång nästan utan Jerre) har precis släppt nya singeln Testamentet, där han i tre verser berättar exakt hur han vill ha det om han gick bort. Ärligt, rakt, välskrivet och skitbra! Låten är producerad Sam the Kid men Jerre kliver också in och langar en fet remix. Ni måste kolla in låten på något av sätten nedan:

Spotify

iTunes

För gratis nedladdning

I händelse av min egen död
vill jag lämna efter mina tankar och mitt levebröd
min musik, mina ägodelar och vad jag stod för
låt inte denna sista önskan få gå ohörd

Välkommen, låt röda mattan rullas ut
jag är just nu vid mina sinnens fulla bruk
Testamentet – till min familj, min tjej och bästa vänner,
det testamentet

Kommentera

