Bilder från Balkongen igår.

Tack alla som var på premiären av Balkongen igår! Riktigt fet kväll! Jag spelar igen 22 juli och 12 augusti. Då kör vi igen!

Kvällen igår var i alla fall väldigt lyckad. Bra folk (mycket krogfolk), fint väder, skön stämning och överlag bra drag både i baren och på golvet. Allt man kan önska sig helt enkelt! Även om jag fick rosévin över delar av laptopen… Kul också att se lite folk jag inte träffat på ett bra tag; Oskar + Lisa, Footish-Martin, Stek och Måppe (a.k.a. mitt och Professorns band), Bobeck och Henke D. Här kommer lite bilder:

Rådd innan gig, och innan det hunnit bli mörkt.


Något slags instrument. Jag vet inte riktigt vad man har det till – jag har aldrig testat i alla fall, men Jerre verkar nöjd med det.


Mofeta & Jerre på scen. Spana speciellt in Mofetas nya scenjacka – nej förlåt, scenanorak. Fet!


Jerre säger något i stil med ”Om du inte spelar Shutterbug igen så stänger jag av musiken. Jag kan alla knapparna på mixern!”


Bra med folk och bra stämning!


Fortfarande hög stämning när det börjar ljusna.


Jag spelade till slut Shutterbug hela tre gånger igår (Jerre blev lika glad alla gånger). Så många gånger har jag aldrig spelat en och samma låt under en kväll förut. Men vad ska man göra liksom?! Den är ju sjukt fet! Sista gången jag spelade den var 10 minuter efter stängning när det varit tyst i 3-4 minuter och gästerna bara stod och skrek ”En timme till! En timme till! …”. Då blev det stökigt!


Oskar.


Jerre och Mofeta. Stökigt..? Nädå!

Jag har för övrigt köpt en ny kamera så nu kanske det blir lite bättring på bilderna från gigen igen. Om tillverkaren vill höra av sig till mig och ösa pengar över mig så skriver jag gärna märke och modell och hur sjukt bra den är…

3 svar to “Bilder från Balkongen igår.”

  1. DJ Akilles gästar ikväll Altanen !
    Labkid gästspelar…

  2. du va SJUKT grym som vanligt!!! man kan alltid lita på dig…

Kommentera

