Göteborg avklarat.

Hemma igen efter en riktigt rolig vända i Göteborg! Kontiki var ett nice litet ställe som till slut blev riktigt packat. Överlag riktigt bra gig med bra respons från en peppad publik! Jag hade några passager som var riktigt svåra, men jag lyckades med bedriften att sätta alla. Däremot missade jag en svinenkel… Konstigt.

Bilresan gick förvånansvärt smärtfritt (jag hatar att åka bil långt) mycket tack vare ett frenetiskt pumpande av bra musik och i synnerhet Big Boi’s Shutterbug. Ströt fet!

Tack till alla dom var på Kontiki igår! Tack till Hallor a.k.a. Holler back-boy och Kempe med den runda sängen för att vi fick slagga där! Kul att se Aggro i sin hemma miljö också. Men framför allt tack till trevligt sällskap: Jens, Victor och Jonte! Nästa vecka ska jag och Professorn köra sönder Sandviken!

Kommentera

