Kul i veckan…

Torsdag blir kul – då ska jag och Professorn prodda beats på två helt galna samplinga som Herr Johansson grävde fram. Skithett! Den ena påminner lite om Dilateds You Can’t Run You Can’t Hide. Fruktansvärt het låt, så om vår blir ens i närheten av den blir jag tagad.

Fredag blir svinkul – då gigar jag på Oasia igen. (Don’t call it a comeback…) Bevapnad med lite nya låtar, blends och remixer ska jag göra mitt yttersta för att källaren att bli svettigare än någonsin. Ny bartnedern Anton jobbar också så det ska bli kul att se vad han är för typ.

Andra kul grejer; Mofeta ringde och bokade på ett gig i Dalarna för mig med de i sommar. Känns bra! Lite långt fram bara…

Annars är jag ju rätt kul på min twitter. Följer ni mig än..?

Kommentera

