Magiska Oasia!

Det som är så ballt med Oasia är att det nästan alltid är bäst helgen innan löning. Svintrevlig gig igår med mycket folk och riktigt bra stämning! Som vanligt. Här är nedslag värda att nämna:

  • Saleh från S.T.I.C.S var där med sitt Uppsalacrew
  • DJ More10 var i huset
  • Polisen var i huset…
  • Mina senaste blends funkade svinbra!
  • Jag lyckades förnya min set ordentligt och det jag spelade kändes fräscht.

Tyvärr inga bilder! Nästa gång kanske…
Idag står möte, rep och en sväng till studion på schemat. För att hålla koll på mig under dagen rekommenderar jag att ni följer min Twitter!

2 svar to “Magiska Oasia!”

  1. hej jag undrar vad ni brukar spela för musik på oasia?

Kommentera

