Vändningarnas afton…

Sjuk grej igår: allt började så jäkla dåligt. Nålarna strulade som fan, skitlite folk när vi öppnade och ganska opeppad stämning. Sen hände något. Nålarna började mirakulöst funka, det fylldes på med folk och ett stor kompisgäng rullade in, och så kändes allt helt plötsligt väldigt bra! Faktum var att det utvecklade sig till att bli en av de roligaste spelningarna på länge! Dessutom kände jag att jag var på topp av min kapasitet – mixarna satt, jag valde bra låtar, scratchen blev tight och blendsen satt där de skulle. Och sånt är alltid jäkligt skönt!

Tyvärr blev det inga bilder igår…

Nästa gång jag spelar på Oasia är 6 februari på den officiella efterfesten till Talib Kweli. Det kommer bli galet!

Kommentera

