Sjukt roligt gig igår!

Svinroligt gig igår! Det kändes som om halva Uppsala var på plats i den lilla källaren på Oasia. Dessutom var Skåne respresenterat av Öris. Bra drag, kul att spela och mycket folk jag kände.Typ de här:

Emilia och Sandra, Lisa + kusin och flickvän (Irish!), Sara, Professorn och Hannah (som scratchar med fingrarna), Oskar och hans gäng (Wu-Tang..?), Smålands Live i from av André Mårten Sven och AB , Maria Berger med kompisar, Birger-gänget (För kallt för att ta av tröjan?), Daniel Pereaux och polare, Öris med Organismen + bror, Marie + LA-Anna, Denise, Pesa + Bea, Sara + Karl, Hampus, Knivsta-Emil (När kommer mailet?!) plus lite folk som jag har glömt nu… Har jag glömt just dig så tas klagomål emot på akilles@uppsala.com.

Här är lite bilder från igår:

Öris! Men Organismen i bakgrunden. Förmodligen twittrar han..


Före: Bara Max…


Efter: Trångt i källaren.


Jag gjorde en grej jag alrdig har gjort förut när jag spelar; byta strumpor! Här är de jag tog av mig…


Dammig skivspelare. Mina nålar strulade lite igår eftersom de är så sjukt slitna. Som tu är jag har nya på väg in! Hoppas bara de kommer fram snart.

Nästa gig på Oasia är 22 januari! Har ni förresten hört om den sjukt efterfesten till Kweli-konserten som ska vara på Oasia..?!


Kommentera

