Jag har bestämt mig…

Förra året släppte jag ett mixtape som hette 2008 som sammanfattade det gångna svensk hiphopåret med 30 låter. I år tänkte jag självklart göra samma sak, men jag tycker att svensk hiphop har varit lite för dålig i år för det. Jag skulle helt enkelt aldrig komma upp i 30 låtar.

Det finns självklart undantag!

Så hur ska jag göra i år då..? Jo, jag har bestämt mig för att sätta ihop ett mixtape med de bästa/viktigaste/mest intessanta låtarna från 2009 till ett mixtape. Oavsett ursrungsland. Mixtape kommer så klart heta 2009, och släpps någon gång kring nyår. Japp – så får det bli!

Ett svar to “Jag har bestämt mig…”

  1. Grandmaster Flashminne Says:

    Fett som fan! förra årets mixtape var en riktigt bra återblick på ett bra musikår!

Kommentera

