Gustav beatjugglar julmusik…

6 svar to “Gustav beatjugglar julmusik…”

  1. Tjena Akilles, jag och min bror sitter just nu och letar arslerna av oss efter en låt från ett gammalt mixtape från ditt håll. Vad vi tror att vi kommer ihåg så medverkar bla. Paul, Lage, Kryptonite och Bitch Viking. Har för mig att namnet på mixtape’t var ”Första gången” men kan ha fel.
    Så om du har nån aning vilken låt vi pratar om eller om du har lust att dra upp en låtlista från det mixtape’t så vore vi jävligt tacksam.

    Om nån överhuvudtaget vet vilken vi snackar som så vore det guld om ni kunde hjälpa oss. 🙂

    • Tja Martin!
      Låten du tänker på heter WWIII och är en cover på Ruff Ryders-låten med samma namn. Den är mycket riktigt från mitt försa mixtape ”Första Gången” som släpptes på kassett någon gång i början på 2000-talet. Tyvärr har jag inte låten på just någonting annat än kassett, men jag kan kolla på en gammal back-up om den finns där.
      Varför letar ni efter den låten förresten..?

      • Jaa! Den var det! Blir helt nostalgisk bara av att lyssna på beatet från WWIII.
        Tusen tack! Nu när vi vet namnet så blir det nog lättare att hitta den, men om du nu skulle hitta låten/har tid och lust att lägga upp den så vore det superbra! 🙂

        Jo vi brukade lyssna på den ganska ofta förr. Och nu igårnatt satt vi och försökte komma på vad låten heter och vart man kan få tag på den av helt nostalgiska skäl.

        Big ups.

      • Inga framsteg vad gällande WWIII? Eller hela ”Första Gången” mixtapet? 🙂

        mvh

      • Shit! det har jag helt glömt!
        Jag kan försöka kolla i helgen, men jag skulle inte hoppas på så mycket tyvärr…

  2. Okej, förstår. 🙂
    Tack endå! Lycka till!
    mvh.

Kommentera

