Nice spelning igår.

Mycket konstig start på spelningen igår! Oasia kör julbord i december så stället var packat med företagsgubbar när jag kom. Ni vet – män i 50- 60årsåldern i gamla trötta kostymer. Dessutom stod det någon slags trubadur och hade ett musikquiz där jag skulle spela… Jaha?!?

Väl igång blev det ungefär som vanligt; lite trög start och svinfett sista en och en halv timmen!Jag betade av allt från 90tals-rnb och classics till b-more och elektro, via hiphop och soul. Smorgasbord! Här är några roliga grejer från igår:

  • Stroboskåp-Jocke stod i baren och gjorde sin grej!
  • Oskar fick äntligen sin Wu-tang! Jag kastade på Tearz så fort jag såg honom. Nästa gång blir det LL!
  • Larran (som numera bloggar!!) ‘n his cousin rullade in 10 minuter innan stängning; ”Perfekt utgång!” tyckte Large.
  • Anders från Norrlands kom förbi alldeles stilig i kostym.
  • King of Rock funkade förvånansvärt bra!
  • Professorn och DJ Richy Rich (som Rickard tydligen heter sen igår kväll) kom förbi efter att ha haft en scratchsession i studion. Shit va jag är sugen på att höra den!
Kommentera

