Som att åka tidsmaskin 9 år tillbaka…

Jag var tillbaka där allt började för 9 år sen: Grand i Uppsala. På Grand hölls många legendariska jams i början på 2000-talet och i princip alla som var stora inom svensk hiphop då har stått på den scenen. Jag gjorde också mina första DJ:a-bakom-rappare-gig här tillsammans med artister som Censur, Qlan & Glappkäft, Afasi & Filthy m.m. Det var också där jag battlade som DJ första gången. Klassisk plats helt enkelt! Och nu var jag tillbaka för att spela på ett battle. Grattis till 16åriga LD som vann!

Nu som har turnerat i början på 2000-talet känner igen den här! Den obligtoriska artistmaten – vegetarisk pastasallad:

Ett svar to “Som att åka tidsmaskin 9 år tillbaka…”

  1. Aaaah vad härligt 🙂 Kanske dags att arrangera ett nytt Hiphop-018 jam igen

Kommentera

