När skiten går ner!

Ibland är det så sjukt svårt att släppa ifrån sig en låt. Det går att jobba med detaljer i år och dagar, och det är alltid ett stort och lite skärmmande beslut att bestämma sig för att man är klar. Ska jag inte höja kicken lite? Borde vi inte ta bort lite beat innan andra refrängen? Hur låter reverbet på scratchen egentligen?

Idag var en sån dag. Jag pillade med ett scratchparti väldigt länge innan jag bestämde mig för att det var klart. Men när jag väl kom hem så ändrade jag mig – jag måste göra om det i början av veckan. Doh!

Kommentera

