Bilder från i fredags!

Det har tagit ett tag, men nu lägger jag upp bilderna från Walk This Walk på Norrlands i fredags. Bilderna kommer från Larrans superkamera och har färdats genom cyberrymden för att nå mig… Det var i alla fall sjukt fett i fredags! DJ Large & DJ Akilles a.k.a. Sverige bästa förband värmde upp för Timbuktu & Amato som inte gjorde någon besviken. Jävlar vilket drag det va! Så här såg det ut:

Bild 10

DJ-båset

Bild 5

Mycket folk på dansgolvet!

Bild 6

Larran, Anders och jag i våra finaste röda skjortor…

Bild 1

Ryggarna på ”Tomburken och Arne”.

Bild 9

Jag lirar plattor tidigt på kvällen. CD spelar jag också. Töntigt!

Bild 4

Danne…

Bild 3

Mera folk på dansgolvet. Så där såg det liksom ut mellan 22 och 02 serni!

Bild 2

Amatos nyodlade skägg samtalar med Timbuk.

Bild 8

Sen blev det efterfest ser ni…

Bild 7

…där det bland andras avhandlades en beef mellan Orvars i Uppsala och Orvars Korvar i Malmö. Jag tror faktiskt att korvarna vann… De har haft öppet dygnet i 32 år! Och sånt måste bara premieras!

Svinfet kväll! Mera seriösa vimmelbilder hittar ni HÄR!

På tisdag är det utvärderingsmöte. Då ska vi prata framtid. Spännande!

Kommentera

