Bättre i Berlin (DJ Akilles Deutschland Refix)

mofeta_jerre4

Jag bjuder på en ny blend! Det är en variant av Mofeta & Jerres senaste singel Bättre i Berlin som är gjord lite grann på ”Svenne Banan-logiken”; dvs. göra en låt som låter som det man dissar. Låten handlar som folk som bara tycker att allt är fetare i Berlin och jag har remixat den på det tyskaste jag kom på; Kraftwerk!

Jag kan inte rikigt bestämma mig om vad jag tycker om den så jag låter er avgöra! Tysk är den i alla fall…

 

Ladda ner Mofeta & Jerre – Bättre i Berlin (DJ Akilles Deutschland Refix) HÄR!

 

tysklands-flagga

Ett svar to “Bättre i Berlin (DJ Akilles Deutschland Refix)”

Kommentera

