Herregud!

Bild 1

Oasia slutar aldrig att förvåna mig… Jag kände mig rätt dålig igår; lite oinspirerad, spelade mycket gammalt och missade till och med några mixar. Men det är omöjligt att inte bli peppad av allt folk. 641 besökare var det på Oasia igår. På ett loungeställe!! Sjukt.

Kul också att det var så sjukt mycket folk jag kände; Bloggis, Johansson, Stroboskob-Jocke och Pesmous rullade in. Afasi kom med ett skönt gammalt Luthagen-gäng; Spakur, Offdawg och Lawrence. Martin Brunn med kompisar, Maria Berger med kompisar, Bobeck, Brunte och Norrby osv osv osv… Men var tog Large vägen?!

Här är lite sköna punkter från gårdagen:

  • 641 personer
  • Dinah som första låt
  • Jag spelade min Biggie-blend från tidigare i veckan
  • Casanova skapade allsång!
  • 179 låtar på hela kvällen
  • Diego fyllde år
  • Och sista låten blev The Blast

Om två veckor är jag tillbaka på Oasia igen. Men nästa helg är det Walk This Way med Timbuktu och Amato!

 

Ett svar to “Herregud!”

  1. yoyo!

    Passerade förbi här genom sebbes blog.
    såg att du skrivit lite om dagen då jag hade min födelsedagsfest 😀
    Fett att det var över 600 pers som cirkulerade runt på oasia den kvällen!
    Damn impressive!

    Nå planerade gig i feb?
    Ha d bra mannen

    peace

    Ps tankade din mixtape……fet

Kommentera

