Det här är så frukansvärt bra!!

Två av min personliga favoriter från helt olika genrer har startat en grupp ihop! A-Trak och Armand van Helden kallar sig tillsammans för Duck Sauce, och ska släppa en platta 26 oktober. Men hittills har släppt den fanastiskta låten aNYway! Jag gillar den för den tar soundet tillbaka till 90-talets house som var med funkbaserad och innehöll mycket vokaler. Spana in den här:

För att förklara lite vad jag menar med funkbaserat och vokaler droppar jag också en av mina absolut favoritlåtar inom house någonsin! Kalla det en throwback! Armand van Heldens otroliga låt You Don’t Even Know Me från 1999. Sjukt bra!

Kommentera

