Ledig som få…

gone_fishing_green1

Det där skylten hade typ kunnat hänga på studion den senaste tiden… Jag har varit så sjukt ledig från allt var musik heter i helgen! Inte nog med att jag gav bort min spelning jag skulle ha haft igår, jag har inte ägnat musiken en tanke under de senaste 72 timmarna. Men nu är det söndag och prestationsbehovet gör sig påmint. I veckan ska jag:

  • Se till att 6 stycken beats från det beatsnippet vi skickade ut hamnar hos sina nya ägare.
  • Göra två spelningar i Uppsala.
  • Följa upp en offert jag har skickat angående en spelning i november.
  • Följa upp min förfrågan om spelning på ett stort ställe i Stockholm.
  • Följa upp en spelningsförfrågan i Borlänge.
Kommentera

