På väg till Malmö…

Jag sitter på X2000 på väg ner till Malmö och min absolut högsta dröm just nu är en fet välkomstkommité. Det vore så mäktigt om Advanced Patrol och Pauline stod på Malmö Central och kickade den här när jag kom fram:

Det lär ju tyvärr inte hända… Trist! Fan va jag digade den där låten! I alla fall… När man ändå är inne på ämnet AP (och Masse för den delen) måste man ta upp den här låten. AP:s klart bästa låt – Min Musik. Kommer ni ihåg den..? Svinfet!

Varför är jag då på väg till Malmö..? Jo, ni som har koll ute i högerspalten vet ju att jag och Professorn ska giga på Möllevångsfetivalen ikväll. Här är infon:

Vad? Professor P & DJ Akilles live på Möllevångsfestivalen

Var? Hiphopscenen vid Folketspark

När? 22.00

Kostar? Inte ett skit!

Kom dit vettja! Det kommer bli skitfett! Och sen syns vi på Debasers uteservering där vi dricker chilidrinkar.

Kommentera

