Dj Akilles Vs. Asher Roth

Under min semester i LA förra veckan blev jag misstagen för att vara Asher Roth när jag gick ut från en klubb i Hollywood, och blev därför fotograferad av paparazzifotografer. Absurt! Som ni ser finns det ingen som helst likhet mellan oss:

asher-rothDj Akilles..?

Bild 1Asher Roth..?

I alla fall så kände jag mig tvungen att köpa hans album Asleep in the Bread Aisle, och jag måste erkänna att det är bättre än vad jag trodde. Asher är en rätt bra rappare men han har fortfarande mycket kvar att bevisa. Det ska bli spännande att se vart hans karriär tar vägen härifrån… I alla fall så har han fått celebert besök på skivan bl.a. Busta Rhymes och inte minst Cee-Lo som hjälper till med refrängen på Be My Self här nedanför:

Kommentera

