Bilder m.m. från Birger Jarl igår!

p4110117

Precis som jag bestämde mig för igår så körde jag sönder Birger! Det var leverans från min sida! Trots att jag hade svinstruligt med ljudet första timmen… Birger har bytt ljudprocessor och den var inte så tajt inställd, så jag fick inget tryck i ljudet och kunde inte spela tillräckligt högt heller. Men det var inget som inte Per och Per kunde styra upp med lite meck. Sen blev kvällen asbra! Kolla lite bilder här:

p4110104

Uppsala absolut bästa allround-DJ, tillika min chef på Birger;  Per Preinitz! Den där mannen kan skapa drag i vilken genre som helst, och han mixar så att andra DJ:s blir avundsjuka.

bild-1

Det här är Kaveh, kungen av Birger och Uppsalavimmel. Ni vet han som tar vimmelbilder och lägger upp på nätet som skapar ångest dagen efter… Hur känns det att vara på andra sidan kameran nu, din fula fisk?! Han bloggar också här: The True Life och Kaveh

bild-22

Oskar – kungen av köket, Värmlands nation och inofficiell kung av Birger. Snygg tischa från Footish!

p4110110

Min (nylippta) nacke och dansgolvet.

p4110119

DJ David och 8th Wonder. Peace på er med!

p4110118

Haha! Bra där!

p4110115

Det var riktigt bra tryck på dansgolvet igår! Och jag kunde köra på ganska hårt. Birger fick till och med smaka på lite B-more igår!

p4110128

Skön önskelista som jag fick av tre chicks! Det är inte alla tjejer som önskar Scenario

Bättre vimmelbilder från igår hittar ni på Uppsalavimmel och UtelivUppsala.

Tack till alla gäster på Birger igår! Jag är tillbaka nästa fredag. Då kör vi igen!

Kommentera

