Limerick-afton!

Igår hade jag och tre kompisar en Limerick-afton. (Ja, jag vet att det är skitkonstigt, men det hade vi i alla fall!) Vi var fyra snubbar som träffades och drack rödvin, åt ost och skrev Limericks tillsammans. Annorlunda och trevligt! Resultatet var otroligt varierat (mest riktigt dåligt!), men min kompis Malmberg fick i alla fall ihop en retsam Limerick om mig:

Det var en kille från Luthagen,
som var DJ på kvällen och student på dagen.
Skamligt full av skryt;
– ”mitt visitkort är dyrt!”
Var det på Viktor eller Akilles som pressbilden blev tagen?

3 svar to “Limerick-afton!”

  1. Hahaha! Det där var det bästa jag någonsin läst!

  2. Jag vill höra den! Maila!

Kommentera

