Spelledig helg!

Det känns lite konstigt… Lite tomt på något sätt… Men samtidigt ganska skönt! För jag vet vad som komma skall…

Jag har riktigt mycket roliga spelningar inbokade i februari och mars som jag verkligen ser fram emot! Clap to This, Bauer, gig i Borlänge.. Plus lite Oasia och Birger.. Så det känns skönt med lite vila nu!

Men vad gör man då när man är ledig? Vad gör alla andra som jobbar i veckorna och är lediga på helgerna..? Jag tror att svaret blir; öl!

coldbeerburger

Ett svar to “Spelledig helg!”

  1. Hej Dj Akilles. Jag är en grabb på 23 jordsnurr som finner din blogg mkt underhållande med bara ett litet men. Om man nu är intresserad av att följa ditt liv och hur du lyckas kombinera studentlivet med att vara dj på helgerna vore det trevligt med dina bilder och inte en random öl som du googlat fram en bild på. Jag menar, kan tänka mig att du föredrar en mörk, smakrik ale och det där är ju vilken tråkig pripps blå som helst.
    mvh Joakim A Malmberg

Kommentera

