Bloggen har fått ett ansiktslyft.

Bloggen har fått ett ansiktlyft i stil med hur mixtapet 2008 (som jag släpper i morgon på whoa) kommer se ut. Jag har dessutom gjort om min MySpace i samma stil, och den blev svinbra! Spana in den vettja… I morgon kommer mixtapet och då återkommer jag med ett betydligt vettigare blogginlägg.

2 svar to “Bloggen har fått ett ansiktslyft.”

  1. Riktigt nice grafisk profil, dock så tycker jag att headern på myspace, är lite för stor, men det kanske bara är en smaksak

Kommentera

