Birger igår var galet!

Det var så sjukt mycket folk på Birger igår! Det var helt sanslös… Henrik B spelade på andra golvet, och hade enligt utsago också svinbra drag (så klart!). Det kändes som att alla DJ:s i Uppsala var där för att lyssna på honom, så om Birger Jarl hade sprängts igår hade Uppsala blivit en mycket attraktiv marknad för nya DJ:s…

Uppsala är en studentstad, och i det avseendet så dör staden lite när studenterna åker hem. Det här märks framförallt på sommaren, men även till viss del över julen. Men samtidigt så kommer Uppsalaborna som har flyttat bort hem när studenterna drar, och det märkte man verkligen på Birger igår. Jag hälsade på allt från gamla högstadiepolare till dj:s som jobbar i andra städer och till och med en legendarisk Uppsala-rappare som kallade sig för T-Roc back in the days… Skönt också att en tjej-kompis till mig (vi kallar henne drottningen av reggaeton…) som varit och praktiserat i LA i 10 veckor är hemma igen. Ordningen är återställd!

Aajustde, vimmelbilder hittar ni HÄR!

Jag har tyvärr inga egna bilder eftersom min kamera är wack och inte kan fota genom rök från rökmaskinen….

Ett svar to “Birger igår var galet!”

  1. drottningen av reggaeton Says:

    Hahahahaa! Jaaa jag är den offiella drottningen haha och jag är tillbaka för att stanna så allt är på sin plats! Visste inte att du hade en blogg! Du är så rolig! Ses ikväll! Kraaam!

Kommentera

