Stört stressig dag igår…

Tisdagen var stressig, men extremt produktiv!

9-14 Skola. Helt ointressant.

14:09-tåget till Sthlm.

15:30 Intervju för praktikplats på ett företag i Gamla Stan.

16:30 svängde förbi DanielSweet och tittade på mina klistermärken. Vi spikade färger och skickade de vidare till tryckeri. (Sweet har gjort mina visitkort och har dessa i deras portfolio på hemsidan.)

17:30 hoppade in hos Bloggis och lånade lite grejer till plåtningen.

18:30 middag med Niklas Johansson.

19:30-22:00 Plåtning till ett mixtape-omslag och lite pressbilder med samma Niklas Johansson.

22:00 Tillbaka till Bloggis och lämna tillbaka grejerna och snacka lite skit

23.11-tåget tillbaka till Uppsala.

Svingrym dag! Nu har jag både pressbilder och klistermärken på väg in…

Här har ni lite bilder från dagen:

pc090001

Företaget jag ska praktisera på ligger i ett kvarter som passar mig…

pc090002

Daniel pillar med mina klistermärken i Illustrator.

pc0900041

Lite simpel rekvisita till en av bilderna.

pc090006

Arty och Farty (Gustav och Niklas Johansson) sitter och trixar på deras kontor.


2 svar to “Stört stressig dag igår…”

  1. Skönt att det ser ut som jag gör nått på min dator. Som vanligt. Ska pilla vidare med bilderna idag!

  2. Jobba, jobba! Jag vill ha mina bilder!

Kommentera

