Gurkstaden på fredag!

Yes!

På fredag spelar jag på Gecco Bar i Västerås. Det ska bli svinkul för jag har aldrig spelat (eller ens varit i) Västerås förut, och det är ju kul att testa nya städer.

Det hela får mig osökt att tänka på Lootroops gamla låt 021 från Head or Tails EP, som handlar just om Västerås… Kommer ni ihåg den? Annars MÅSTE ni ladda ner den här nedanför!

Looptroop – 021

”Västerås, Västerås, my city in love /

Everything in Västerås is what yall been dreamin’ of”

Jag har väl inte riktig sååå stora förväntningar, men jag tror at det kommer bli svingrymt!

Ett svar to “Gurkstaden på fredag!”

  1. […] Dj Akilles – Your favourite rappers favourite DJ DJing, music, hiphop and all that good stuff! « Gurkstaden på fredag! […]

Kommentera

