A Blast from the Past!

Jag var hemma hos min mamma och åt middag i helgen, och där passade jag på att gå igenom den datorn jag hade när jag bodde där som tonåring. Den innehåll en hel drös med godsaker! Här nedan kan ni titta på en av alla bilder jag hittade… Det är en bild från en av alla hiphop-jams som arrangerade av Hiphop 018 (med Qlan och Glappkäft i spetsen) och ägde rum på ungdomshaket Grand i Uppsala i början av 2000-talet. Just den här bilden tror jag är från år 2001. Det är i alla fall scenen på grand och längst bak vid dj-grejerna hittar ni mig och DJ Eighth Wonder (eller DJ Chowder som han kallade sig då). Sen har ni Pure P, Professor P och Motorisk Afasi (japp, jag droppar motorisk! Han hette det då!) från vänster till höger. Spana gärna in Professor P’s hållning och Pure P’s mössa! Dessutom anar man en liten oskyldig groupie längst bak till höger… W’zup Bea?!

3 svar to “A Blast from the Past!”

  1. Fan, om du har fler bilder från den tiden skulle det vara rånice om du la upp dem! Det där var riktigt gamla tider =)

  2. Jag ska kolla runt lite och se om jag har några med roliga grejer. Om jag har det så lovar jag att jag lägger upp det!

  3. […] mera Blast for the Past! Jag hittade lite mera bilder från samma tid som jag postade om förra gången, så jag tänkte lägga upp de och kanske skriva några […]

Kommentera

