Mäktig kväll i studion och dubbelliv!

Vad tror ni jag tycker är roligast…

…det här…

…eller det här?

Jag har en vidrig tenta som jag pluggar till, men på kvällen hann jag i alla fall hooka upp med Professorn i studion. Det blev en ovänligt bra och produktiv kväll, och vi lyckades spela in två (!) låtar till Large Professor P-mixtapet. Så det känns ju riktigt bra! Jag hade egentligen tänkt fota runt lite i studion men den är fylld med lastpallar (say what?!) just nu, så det får vänta tills efter våran lilla ombyggdnation som vi ska ha lastpallarna till. DJ Lo-Kut kom förbi med en skivspelare och snackade lite ackustik också, så det kanske blir en liten investering ganska snart också.

Professorn skriver i studion.

Lite inspelning… Japp, vi använder ACID!

2 svar to “Mäktig kväll i studion och dubbelliv!”

  1. ok ni använder PC, skärpning!

  2. Om du har lite pengar över och vill donera till två ”starving artists” så kan jag maila mitt kontonummer till dig! Märk gärna överföringen med ”Mac Pro” och sätt över ungefär 30 papp…

Kommentera

