Helgen är avklarad.

Gårdagens spelning på Birger Jarl gick riktigt bra! Det var bra med folk och  bra drag på mitt golv. Vimmelbilder kan ni hitta här.

Däremot hände det som inte får hända… Ljudet dog kl 02.10! Helt plötsligt (mitt i en låt) kom det inget ljud från ena cd-spelaren till mixern. Jag fick panik! På ren instinkt kutade jag till skrubben där slutstegen står, och stängde av och på huvudströmbrytaren för att sedan springa tillbaka till dj-båset. Tre sekunder senare kunde jag spela igen. Då hade musiken varit borta i kanske 15-20 sekunder… Det sjuka är att jag inte har någon som helst aning om vad som hände! Men det jag vet är att det är vidigt när något sånt där händer…

Förövrigt så kläckte jag och Professor P ett nytt koncept för ett mixtape igår, som vi genast ska börja jobba med. Vi kommer släppa låtar löpande här på bloggen och sedan avsluta med att släppa ett helt mixtape strax innan jul. Mer än så vill jag inte säga just nu, men håll ögonen öppna här på bloggen så kommer det dyka upp en låt redan om några veckor! Jag är riktigt taggad inför det här mixtapet!

3 svar to “Helgen är avklarad.”

  1. Hej!

    Ladda upp freestyle-videon från Kalmar om du kan! Ni får komma och köra sönder Helsingborg också!

  2. Hej Kristofer!

    Jag ska försöka göra det så fort Daniel kommer hem från sin semester, så forhoppningsvis kommer något upp den här veckan. Angående att köra sönder HBG så är det bara tipsa en klubbarrangör om oss så kommer vi!

  3. Lätt, vi har ju en några ställen som jag tror skulle passa!

    Btw, du får hälsa Daniel att han borde släppa lite freestyles på nätet! eller hans solo-grej! Man får verkligen mersmak när man hör hans freestyle. P’s också för den delen!

    Ha d

Kommentera

