”Jag brukar säga att jag lyssnar på Baltimore Club, men jag vet inte vad det är…”

Eftersom att Dj Cute fick mitt lördagsgig så var vi helt plötsligt lediga på lördagkvällen, så jag och Professorn stannade i den kungliga huvudstaden och slaggade hos Daniel. Vi styrde en liten förfest med mixnings-battle, freestyles och det otroligt sköna citatet som jag döpte inlägget till! Bra skit helt enkelt! Sen var det två obligatoriska stopp på ”hiphop-rundan”; först Vassa Eggen och sedan Berns terrassen. På Berns lirade B-Line och gjorde det riktigt bra! Big-up till dem! Tyvärr var det så sjut mycket folk att ma inte kunde stå, dansa eller ta sig någonstans, men det är väl sånt som ingår… Natten avslutades sedan med kycklingburgare i ett kök i Birkastan, och idag var det tidig avfart tillbaka till Uppsala efter det att Daniel bjudit på en mäktig frukost som innehöll grillade mackor med färsk basilika, färskpressad apelsinjuice och en special-ketschup-sås. Gittmous!!

Ett svar to “”Jag brukar säga att jag lyssnar på Baltimore Club, men jag vet inte vad det är…””

  1. Hahaha vem säger så? ”Jag lyssnar på Baltimor Club, men jag vet inte vad det är” hahahahah!!!???!!! Skön

Kommentera

