Helgen…

Helgen kommer att se ut så här:

Fredag blir det gig på Bistro Bar i Kalmar med Lagom Soundsystem. Vi kommer gå lös på både skivspelare och mickar, och det kommer bli riktigt bra! Vi är taggade och ser fram emot spleningen helt enkelt…

lördag har jag helt plötsligt blivit spelledig. Jag skulle egentligen ha spelat på Birger Jarl, men efter som det är kulturnatten i Uppsala ville de boka ett ”namn” och har nu därför bokat DJ Qute… Saaay whaaaaat?! ”Finns hon fortfarande” undrar ni? ”Tydligen” svarar jag! Jaja, det känns okej eftersom vi kommer komma hem relativt sent från Kalmar… Jag ska ta med kameran dit, och sen försöka uppdatera med lite bilder här på bloggen när jag kommer hem!

Trevlig helg!

Kommentera

