Min click som jag rullar med…

Jag har svängt i ihop 3 blends och gjort en Baltimore-remix på Petter feat. Kihlen – Min Click, och eftersom det är egoistiskt att bara sitta på sånt här själv så slänger jag upp de på bloggen…
Lyssna på dom, blogga om dom och spela dom ute! Jag måste erkänna att jag faktiskt är riktigt, riktigt nöjd med Baltimore-remixen så se verkligen till att kolla in den!

Dj Akilles Baltimore-remix (mest nöjd med!)

En blend på Ying Yang Twins’ låt Drop

En blend på det gamla klassiska Apache-breaket


En blend på Amphibious – What Happend to that boy Remix
(Electro)

För Er som inte har hört orginalet så kan ni lyssna på det/kolla på videon här nedan. Videon är signerad bröderna Gustav och Niklas Johansson från BoomerangFilm… Och den är stört snygg!

Kommentera

