Student by day, DJ by night…

Jag är ju inte Clark Kent eller Bruce Wayne direkt, men jag har ju andå två identiterer… På dagtid ska jag den här terminen läsa Företagsekonomi B på Uppsala Universitet och på övrig tid är jag ju DJ. Det ena är oootroligt mycket roligare än det andra… Kan ni gissa vilket? Idag var det i alla fall tillbaka till skolbänken och det innebär ju alltid lite ångest! Mitt största problem är dock hur jag ska lyckas att inte försumma studierna totalt till förmån för musiken och spelandet. Vi får se hur det går i höst helt enkelt…

På musikfronten har det dykt upp ett gig i Kalmar (what tha fuck!?) nästa fredag 12/9. Det verkar verkligen som att det kommer bli av och det kan bli hur roligt som helst! Jag ska berätta mer om det när det är spikat. Det sjuka med det giget är att det infaller just på den enda fredagen i höst som jag är ledig på.

Annars är jag mest bara svintaggad inför premiären av Bombs over Snerikes på fredag!!!

Kommentera

