Mixer-dilemma…

Jag äger just nu en Ecler HAK-360… Det är en mixer som är hur bra som helst att scratcha med! Eternal fadern är svinskön och EQ:n fungerar precis som man vill ha den. Däremot fungerar den inte lika bra för mixning och klubbspelande, pga. av volymfadrarna inte har så bra kurva och att volymdisplayen är lite vek. Nu har jag istället fått låna en Pioneer DJM-909 av en dj-vän som han vill att jag köper av honom. Jag har testat den i studion i i två dagarna och gillar den skarpt! Den är en bra kombination av scratch och klubbmixer med sin sköna fader, bra kontroll och 50 inbyggda effekter. Det lutar åt att jag kommer bli tvungen att köpa den av honom… Rackarns! Jag som egentligen inte har råd…

2 svar to “Mixer-dilemma…”

  1. Haha, men den är ju grym!

  2. […] är löst! Jag gjorde den enklaste (och tyvärr också dyraste) lösningen av mitt mixerdilemma; Jag köpte Pioneer DJM-909:an och behöll dessutom min gamla Ecler HAK-360. Problemet löst helt […]

Kommentera

